Alla inlägg under augusti 2007

Av Frida Törngren - 27 augusti 2007 17:49

Ja, igår morse kom man hem sliten från Turkiet. Men det har varit en helt sjukt kul vecka i Alanya.

 Men jag tänker inte skriva nå mer och det här, så jag säger som Dessan sa:

What happens in Alanya, Stays in Alanya!! ;P


Men en bild säger mer än tusen ord ... riiight??

Så jag bjuder på några bilder här :) Enjoy!!

Av Frida Törngren - 19 augusti 2007 09:31

Nu åker viiiiiii :D

Cissi kommer och hämtar mig om en kvart... Det ska bli så kul!

Kanske uppdaterar nått därnere :)


Partyy partyyyyy ;D

Av Frida Törngren - 15 augusti 2007 14:44

Imorse klev jag upp halv 10 och började tvätta kläder som jag ska ha med mig på söndag när jag åker till Turkiet. Sen vart det lite pressande och frukost på balkongen. Mysiiigt :)


Har nyss duschat Selmisen, för hon var en liten skitgris.. Så nu är hon ren och fin tills ikväll :)

Ja ikväll åker jag, mamma, Gunnar, Bettan och Ullrik till Hällesjö och dansar. Sannex såklart.. Och Selma ska självklart få följa med..! :) Annars måste hon vara hemma så länge ensam, för det tar ju 1½-2 timmar att bara åka dit, så då får hon följa med istället :)


Så nu är det dags att hoppa in i duschen och sedan fixa till håret inför kvällen :) Blir lite vindrickande i bilen påväg upp oxå :) muuums ;)


Ha så trevligt ikväll allihop, för det ska jag ha! :D


Förresten, bara 4 dagar kvar till sol och partyyyyy :D hihi

Bye bye!

Av Frida Törngren - 15 augusti 2007 11:56

Läste pillans blogg igår och såg att hon hade lite bilder sen midsommar, bla några på mig...

Så jag tänkte bara visa exakt hur full jag var den dagen ;)


Av Frida Törngren - 13 augusti 2007 23:56


 
The smell of your skin lingers on me now
You're probably on your flight back to your home town
I need some shelter of my own protection baby
To be with myself in center
Clarity, peace, serenity

I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We've got some straightenin' out to do
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry
Don't cry, don't cry, don't cry

The path that I'm walking, I must go alone
I must take the baby steps till I'm full grown, full grown.
Fairytales don't always have a happy ending, do they?
And I forsee the dark ahead if I stay


I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We've got some straightenin' out to do
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry

Like the little school mate in the school yard
We'll play jacks and uno cards
I'll be your best friend and you'll be my valentine
Yes you can hold my hand if you want to
'Cause I want to hold yours too
We'll be playmates and lovers and share our secret worlds

But it's time for me to go home
It's getting late, dark outside
I need to be with myself in center
Clarity, peace, serenity
Yeah

I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We've got some straightenin' out to do
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry
Don't cry, don't cry, don't cry

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards