Alla inlägg under september 2007

Av Frida Törngren - 29 september 2007 19:09

Som några av er redan vet, så sket det sig med min och Mumins flytt.. Hon kunde inte..

Och efter en depp-vecka kommer pappa med ett glädjebesked: Jag får flytta själv!!

Fan va härligt! Så idag bar det av, har flyttat grejer hit och dit heeeeela dagen. Är helt slut nu..

Men det stoppar inte Frida inte ;P Nu bär det av på dans i Hudik! Och jag fick lotten att köra! :( Hoppas jag inte somnar vid ratten hem bara :P

Imorrn blir det en tidig morgon, åker in direkt till lägenheten med mamma och ska greja lite..

Älskar min mamma, hon är den bästa som finns!

Skriver mer nån annan dag!

Ha en trevlig kväll, för det ska jag ha!

Kram på er alla :D *överlycklig*

Av Frida Törngren - 20 september 2007 18:59

Nu bär det av!

Nu flyttar jag in till stan. Jag har en stoooor 2:a mitt i stan (Klockgjutaregatan, bakom GA).. Även en takvåning ;) hihi super mysig lgh alltså :) Och om det går som planerat så blir jag även sambo med det lilla Mumintrollet ;D hoppas, hoppas..

Jag, mamma och syrran var ut på IKEA förut och handlade massa saker till köket, ett vardagsrumsbord, ett vinställ bl.a Taaaack så mycket mamsen! Har även fått en soffa av morfar, en 2:a och en fåtölj ( får inte plats med så mycket större ) så det tackar man för!

Och på lördag kommer pappa med mitt köksbord. :)

Tror det kommer bli jättefint när allt är på plats!


Har även börjat med mitt projekt arbete på skolan nu.. Det blir en kollektion underkläder som jag ska designa och sy upp. Ska bli sååå kul! Och till våren ska mina 2 modeller bli fotograferade och sedan kommer bilderna läggas in på Malins webshop för försäljning :) Superspännande! Det är kul när man har kontakter som tycker att man göra fina saker! tiiihhii :)


Nä, dags att packa lite mer innan IDOL börjar!

Puss på T ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards