Alla inlägg under november 2007

Av Frida Törngren - 9 november 2007 10:35

I måndags fyllde ju Bonita 18 år :) Grattis i efterskott igen..

Så idag har jag lovat att följa med henne ut på krogen, så ikväll gör vi stan osäker ;) Vi ska sitta hos mig och förfesta innan, det blir nog mysigt :)

Och ikväll kommer gubben hem från sthlm *jipppiii* så inatt ska jag ligga och pussa på honom hela tiden :D


Ha en trevlig kväll allihop, för det ska vi ha ;)

Av Frida Törngren - 8 november 2007 09:41

Nu är Tomas på nån kurs eller utbildning i sthlm med jobbet. Det var verkligen tomt igår när jag skulle lägga mig och sova.. Har inte sovit ensam på flera veckor.. Saknar honom sååå.. Men han kommer ju hem imorgon kväll, så det är bra :) men det känns som evigheter tills dess..


Kom hem nu gubben så jag får pussa på dig nån gång ! ;)



här är gubben min med ruffs hår ;) såååå söt

Av Frida Törngren - 6 november 2007 16:08

Min pojkvän är världens underbaraste.. Igår när jag kom hem till honom hade han släckt ner överallt och tänt ljus... Ljusen ledde in till badrummet där han hade gjort supermysigt..

Snacka om dagens räddning att få komma hem till nått så underbart!


Är så glad att jag har träffat dig Tomas, har kommit fram till att det faktiskt finns killar som INTE är SVIN.. ;)


Kommer bilder senare eller en annan dag!

Kram kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards