Alla inlägg under oktober 2007

Av Frida Törngren - 26 oktober 2007 10:12

Jag är såååå kär i min Tomas!!

Han är det bästa som nånsin har hänt mig :)


Du & Jag ;)

Av Frida Törngren - 10 oktober 2007 14:58

Idag var jag och tre till med i Tv4:s morgonprogram och gick lite modevisning, samt pratade lite om mode..

Det var jätteroligt, men nu när jag har sett det skäms jag :P Vad konstig man låter på tv när man lyssnar själv.. uscha buscha...


Nu kommer min engelska lärare så dax att börja skriva lite engelska kanske???? ;P haha dom som känner mig vet att jag suger på engelska... I hate it! ;)


Puss på min tomas :)

Av Frida Törngren - 1 oktober 2007 12:12

Igår var jag och mamma i lägenheten. Vi plockade upp och diskade allt porslin, började packa upp låda för låda. Men guuud så mycket det är kvar att göra. Vid 3 tiden vart vi hungrig och åkte och köpte varsin pizza. Efter det skulle mamma åka hem igen, och det var jobbigt eftersom hon hade gråten i halsen, vi är ju så tighta, så det var väl jobbigt för mamma att inte bo med mig längre. Men man kan ju inte bo med sin mamma resten av livet ;P

Sedan fortsatte jag med att packa upp. Det blev ju ganska tråkigt och jobbigt i längden så jag tänkte kolla på tv ett tag, men eftersom jag inte hade nån antennkabel så fick jag inte in tv kanalerna *suck*


Men sedan fick jag ju sällskap av Tomas och Diesel, och så såg vi nyaste beck filmen.. Sen blev det mys.

Så första natten gick ju bra att sova där iafl, får se inatt hur det går att sova själv :/


Snart kommer pappa och ska hjälpa mig skruva upp saker och så ska vi åka och storhandla mat och lite saker på IKEA. Ikväll blir det buggkurs :D weeeiii..

Kram på er alla



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards