Alla inlägg under december 2007

Av Frida Törngren - 25 december 2007 14:16

Idag har vi haft våran andra julafton, jag , mamma och syrran..

Jag fick:

-En fritös

-Presenkort på Veromoda

-Sängkläder

och lite smått och gott :)


Är helnöjd med allt jag fått av alla!

Ha en fortsatt trevlig jul och sup rejält ikväll ;)


Kram kram

Av Frida Törngren - 25 december 2007 00:06

Idag är det julafton..

Har jobbat 12-21, så jag har myst med mina gamlingar såhär på julafton. Tyvärr så dog min favvo-tant ikväll :'(


Åkte upp till pappa och Margit efter jobbet. Öppnade julklappar och myste.

Detta fick jag av dom:

-Skoterstövlar :D

-En bordsgrill till min lgh

-Presenkort (klippning hos Malin) :D

-Presentkort på MQ

-Biokort

-Tjocksockar med halkskydd ;) haha

-Refillkort

-Pengar

-Jätteskön pyjamas

 och av johanna fick jag en vanilj-bodylotion :)


Imorrn har jag, mamma och johanna en egen liten julafton, så då blir det mer paket.

Ska även hinna åka in till mormor och morfar med deras paket. Av dom fick jag en sprojlans ny OVERLOCK-maskin ( fast den fick jag i november, i förskott ).

Och för er som inte vet vad det är för nått, så är det en proffsig symaskin som gör att plaggen ser köpta ut. :)


Nä nu väntar sängen!

God jul på er alla!

Puss och kram


Av Frida Törngren - 23 december 2007 22:47

Av Frida Törngren - 23 december 2007 22:23

jag har förstört allt...


du vill inte prata med mig...

Jag mår skit nu, vill inte!!!




Du är det bästa som NÅNSIN har hänt mig!!


:(

Av Frida Törngren - 23 december 2007 22:20

Waiting here
For you to call me
For you to tell me
That everything’s a big mistake

I’m so sorry now
For the pain I caused you
Wont you please forgive
Please

In my heart
I miss you so much
Missing your touch
And the bed that used to be so warm

My, My baby
I’m sorry
Oooh

Av Frida Törngren - 21 december 2007 09:00

Ska iväg nu kl 10 och handla dom sista julklapparna med kusin Evve. Sen börjar jag jobba mitt extremt långa pass på Jack&Jones. Börjar 12 och jobbar till 20.00, vi har tydligen extraöppet. Visst 8 timmar är kanske inte så mycket, men är man sjuk och har ögon- och öroninflamation så är det inte så roligt.


Imorgon bitti blir jag sambo............... tiihihi.... berättar mer ikväll eller imorgon ;)


Btw.

Jag älskar min mamma över allt annat! Hon är den bästa som finns i mina ögon. En vän som alltis lyssnar och ställer upp.


Ha en underbar dag allihop!

Av Frida Törngren - 20 december 2007 22:45

På lördag åker Tomas till kälarne sedan vidare till östersund och till sist funäsdalen, så jag kommer inte träffa han förns dagen innan nyårafton då jag kommer upp till Funäs.


Så idag hade vi våran egna lilla speciella julafton helt för oss själva. Både Tomas och jag är redan less på all julmat, så vi hade en julafton med Tacos istället *muuums.


Sedan hade vi paketöppning, Tomas fick ett halsband och armband i silver bismarck av mig...

Och gissa vad jag fick av min underbara älskling?!!!

En "Lyx-Spa DAG" på södra berget.. Hur underbara får man vara?!



Jag är så lycklig med Min TOMAS :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards